1 czerwca 2019

#5/19 Podsumowanie książkowe maja.

  Dzień dobry :) Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka! W końcu wszyscy jesteśmy dziećmi czyż nie? :)
  Pod koniec maja miałam kryzys czytelniczy. Mimo iż w tym miesiącu trafiałam naprawdę na dobre książki, to ciągle czegoś mi brakowało. Dlatego też na jako ostatnią książkę miesiąca, wybrałam "Buntownika", którego czytałam na samym początku mojej przygody z nałogowym czytaniem - czyli kilka ładnych lat temu. Wiedziałam czego oczekiwać i że dostanę książkę, która mnie zadowoli. Mam nadzieję, że kryzys minął i dziś zacznę już coś nowego z przyjemnością.
   Myślałam, że maj będzie słabym miesiącem pod względem czytania, ale jednak udało mi się skończyć 7 książek, plus jeszcze jedną czytam aktualnie i jestem w połowie, dlatego pojawi się już w podsumowaniu czerwca. Może nie jest to spektakularny wynik, ale ja jestem zadowolona, biorąc pod uwagę życie prywatne, gdzie bywały ciężkie chwile.
   Jeśli chodzi o opinię, to pojawią się na pewno, za jakiś czas jak już dodam te zaległe :)

Zapraszam na przegląd :)





1. "Zawsze i wszędzie" - Brittainy C. Cherry - 420s. - ocena: 8/10
2. "Krople deszczu" #1 - Kathryn Andrews - 338s. - ocena: 7/10
3. "Niepewność Violet i Luke'a" #5 - Jessica Sorensen - 268s. - ocena: 8/10





4. "First Last Look" #1 - Bianca Iosivoni - 380s. - ocena: 8/10
5. "Więcej niż słowa" #2 - Brigid Kemmerer - 432s. - ocena: 7/10
6. "Wszystko przed nami" #1 - Samantha Young - 446s. - ocena: 8/10
7. "Buntownik" #1 - Jay Crownover - 334s. - ocena: 9/10


Łącznie 2618 stron. Średnio 84 strony dziennie.



  Jako ze trafiałam całkiem nieźle, w tym miesiącu postanowiłam nie wybierać najlepszej książki maja, bo miałabym z tym niewielki problem. No i też nie czytałam żadnego gniota, więc najgorszej książki również by nie było.



Czytaliście którąś z powyższych powieści? Podobały się wam? :)
Pochwalcie się również waszymi wynikami czytelniczymi maja :) Co wam się najbardziej podobało?



3 komentarze:

  1. Gratuluję bardzo dobrego wyniku. Mnie udało się przeczytać 9 książek. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe pozycję na Twoim koncie.
    Gratuluję wyniku i życzę zaczytanego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń