24 marca 2015

''Brutal Precious'' Tom 3 - Sara Wolf




Tytuł: Brutal Precious
Seria: Lovely Vicious (Tom 3)
Autor: Sara Wolf
Nie została wydana w Polsce.
Liczba stron:  175
Moja ocena: 9/10













"Życie spotyka śmierć. Koniec spotyka początek.
Osiemnastoletnia Isis Blake nie zakochała się od trzech lat, czterdziestu trzech tygodni i dwóch dni. Lub tak też sądzi.
Chłopak, którego może-w-pewnym-sensie-zdecydowanie kochała zniknął z powierzchni ziemi po śmierci jego dziewczyny, pozostawiając po sobie Jack’ową dziurę. Zdeterminowana, aby być szczęśliwa, Isis wypełnia ją kłamstwami i nakłada na twarz dzielny uśmiech na nowe życie w Uniwersytecie Stanu Ohio.
Ale jak długo ten uśmiech może trwać, kiedy wszyscy jej przyjaciele odeszli?
Jak długo może trwać, gdy przytłaczało ją poczucie winy za śmierć Sophii?
I jak długo może trwać, gdy Will Cavanaugh uczęszcza do tej samej szkoły, drwiąc z niej?
Isis jest dobra w udawaniu, że wszystko jest w porządku. Ale nie aż tak dobra. Jej pęknięcia zaczynają się ujawniać.
Isis Blake jest dobra w zbieraniu się do kupy.
Ale Jack Hunter jest lepszy"

źródło: lubimyczytać.pl


To już ostatni tom o przygodach Isis i Jacka i jedyny tom gdzie wszystko jest wyjaśniane. Zaczyna robić się też niebezpiecznie i jest nuta niepewności, co zmusza nas tylko do dalszego czytania. Całe szczęście miałam wolny dzień, bo inaczej nie skupiłabym się na niczym innym, albo rzuciłabym wszystko dla książki. Uważam, że ostatni tom jest najlepszy.

W pierwszej części powieść była skupiona na zapoznaniu bohaterów. Przeważały potyczki słowne, bohaterka zyskiwała pewność siebie a bohater był na wszystko negatywnie nastawiony.
Druga część skupiona była na Sophii i jej tajemnicy. Wszystko prawie kręciło się wokół tego.
Tutaj, w ostatniej w końcu doczekaliśmy się Isis&Jacka. W końcu oni sami zrozumieli co do siebie czują i przełamują swój strach (szczególnie Isis). Ponadto pojawia się Will, czyli chłopak który zepsuł bohaterkę wiele lat temu. Zaczyna robić się ciekawie.

Brakowało mi jednak więcej rozmów i chwil samotności między bohaterami. Czekamy do trzeciego tomu na poważną rozmowę w cztery oczy, czy nawet chwilę milczenia. Bardzo tego jest mało co mnie zaskoczyło. 

Przez całość serii siedziałam skupiona i nie mogłam się doczekać co dalej. Takie książki uwielbiam - pełne zwrotów akcji, emocji i rozterek. Dostałam to wszystko i jestem pewna, że nie raz w przyszłości wrócę do przygód Isis i Jacka.

Ponownie więcej nie ma co napisać, polecam jak najbardziej tą serię i jestem pewna, że wciągnięcie się w nią tak bardzo jak ja.

20 komentarzy:

  1. Seria wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym zobaczyła tą serię na swojej półce - naprawdę fajnie by było jakby jakieś wydawnictwo zdecydowało się ją wydać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę na prawdę przeczytać tą serię. Widzę, że bardzo wysoko ją oceniłaś i mam teraz wielką ochotę sama się za nią zabrać :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zapoznałabym się z nią w oryginale.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej serii. Brzmi jednak bardzo interesująco!

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie można ściągnąć za darmo w wersji pdf ?

    OdpowiedzUsuń
  8. masz moze trzecia czesc?? bardzo chce przeczytac ale tylko w j.polskim ataak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie czytałaś pierwszą i drugą? Skoro miałaś/miałeś to trójka też tam pewnie jest.

      Usuń
  9. Bardzo prosze o 3 czesc, jesli ktos ma w jezyku polskim prosze podeslijcie ataak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo proszę jeśli ktoś ma 3 cześć proszę podesłać nie mogę nigdzie kupić a z chomikuj zdjęte ana.imi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trylogia będzie wydana przez wydawnictwo Amber. Pierwszy tom ''Love me Never'' już 23 marca. Cierpliwości a kupisz legalnie.

      Usuń
  11. Bardzo dziękuję za info,będę czekać...choć na 3 część przyjdzie mi czekać dość długo. Jeśli będziesz znać datę,proszę daj znać. Jeszcze raz dziękuję za info,bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że aż tak długo nie trzeba będzie czekać. Zwykle Wydawnictwo Amber, wydając serię, robi krótkie odstępy czasu. Najlepiej obserwować http://www.wydawnictwoamber.pl/zapowiedzi - tam wszystkie zapowiedzi się pojawiają. :)

      Usuń
  12. Bardzo dziękuję za info,będę czekać...choć na 3 część przyjdzie mi czekać dość długo. Jeśli będziesz znać datę,proszę daj znać. Jeszcze raz dziękuję,bardzo

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, będę obserwować tą stronę,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo proszę jeżeli ktoś ma cz3 w j pol

    OdpowiedzUsuń
  15. siema jak masz na kompie weź wyślil mi e-mail proszeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kamila_zawadzka3337@wp.pl tylk był prosiła w formie pdf serdecznie dziękuje:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jakieś życzenie? Przecież będzie wydana w Polsce. Ludzie wytrzymacie.. A jak nie, to polecam czytać w oryginale.

      Usuń