31 marca 2015

#2 Podsumowanie marca!

Witam, jako że dziś ostatni dzień marca, przyszedł czas na podsumowanie. Post miał być łączony ze zdobyczami, ale w końcu wyszło tak, że w tym miesiącu nie nabyłam żadnej nowej książki :(.
Zbierałam się do kupna, ale odkładałam i odłożyłam na kwiecień.

Przechodząc do podsumowania. Marzec dla mnie był bardzo dobrym miesiącem, jeśli chodzi o czytanie, bo udało mi się przeczytać 11 książek całych i 3 dokończyć.

3 książki zaczęłam czytać w lutym i w marcu je skończyłam:

1. ''Be My December'' Rachel Brooks (w lutym 318 stron - w marcu 122 strony / 440)
2. ''Na szczycie'' K. N. Haner (w lutym 128 stron - w marcu 668 stron / 796)
3. ''Piękna katastrofa'' Jamie McGuire (w lutym 202 strony - w marcu 257 stron / 459)

Następne zostały zaczęte i skończone w marcu:

12. ''The Vincent Boys'' Abbi Glines - 296
13. ''The Love Game'' Emma Hart - 204
14. ''From Ashes'' Molly McAdams - 300

Łącznie: 4225 stron! Czyli średnio 136 stron dziennie.

Większość książek to nieoficjalne tłumaczenie, więc były malutką czcionką, co daje mniej stron.

Uważam ten wynik za bardzo dobry i mam nadzieję, że w kwietniu się nie wypalę i wynik będzie podobny.


6 komentarzy:

  1. Gratuluję tak dobrych wyników i oczywiście życzę żeby przyszły miesiąc był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dużo, gratuluję, u mnie nędzne 4 książki...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, brawo! Takich wyników to mogę tylko pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. wow jaki piękny wynik! Ja w tym miesiącu przeczytałam 13 książek (4411 stron)
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tak można tyle czytac :P Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń