1 marca 2015

#1 Podsumowanie Lutego i Premiery Marca!

Jako że luty się skończył, czas na niewielkie podsumowanie.
Przeczytałam tylko 4 książki, co jest wynikiem bardzo słabym. Sama nawet nie wiem czemu w tym miesiącu tak słabo mi poszło. Zaczęłam też czytać 3 książki, ale nie udało mi się ich skończyć.

Co przeczytałam:


Zaczęłam czytać:

1. ''Be My December'' Rachel Brookers - 318 / 440
2. ''Na szczycie'' K. N. Haner - 128 / 796
3. ''Piękna katastrofa'' Jamie McGuire - 202 / 459


Podsumowując przeczytałam: 2215 stron.


Premiery Marca:




''Ta noc. Przysięga'' Tom 5 - J. E. Malpas
Premiera: 3 marca 2015r.


Nie czytałam jeszcze wcześniejszych tomów, ale je mam więc myślę, że niedługo nadrobię. Czytałam poprzednią serię tej autorki ''Ten mężczyzna'' i mam nadzieję, że ta również okaże się całkiem dobra.
















''Rowdy'' tom 2 - Jay Crownover
Premiera: 5 marca 2015r.


Cała seria nosi nazwę ''Naznaczeni mężczyźni'' i przeczyłam już kilka pozycji. Uwielbiam wszystkich chłopaków z salonu tatuażu z tego cyklu, więc o Rowdym też się czegoś chętnie dowiem. Również nie czytałam pierwszej części, ale podobnie jak wyżej posiadam, więc to kwestia czasu.














''Pożar kwi'' tom 3 - Maya Banks
Premiera: 6 marca 2015r.


Kolejna seria, w której posiadam poprzednie tomy, ale jeszcze nie przeczytałam.


















''Eleonora i Park'' Rainbow Rowell
Premiera: 9 marca 2015r.




Trochę się pozytywnych opinii naczytałam i oczywiście muszę mieć.

















''Cztery sekundy do stracenia'' K. A. Tucker
Premiera: 11 marca 2015r.


Bardzo wyczekiwana przeze mnie książka.


















''Połóż się przy mnie'' Sandi Lynn
Premiera: 17 marca 2015r.


Książki Sandi Lynn bardzo przypadły mi do gustu, więc fajnie, że wychodzi kolejna seria tej autorki.




















''Tabula Rasa'' Kristen Lippert-Martin
Premiera: 18 marca 2015r.






















''Zrządzenie losu'' Allier Larkin
Premiera: 26 marca 2015r.





















''AFTER. Już nie wiem, kim bez ciebie jestem''
                                     Anna Tood
Premiera: 30 marca 2015r.


















Mam nadzieję, że marzec będzie dla mnie dużo lepszy niż luty.

Czekacie na którąś książkę szczególnie? ;)



3 komentarze:

  1. Przeczytałaś 4 książki, ale za to jakie ;) "Utrata" to mój must have, poza tym zachęciłaś mnie do przeczytania ''Best King of Broken" ;))
    Czekam na Twoje wrażenia odnośnie "Pięknej katastrofy". Mnie niespecjalnie się podobała.
    Marzec jest kolejnym katorżniczym miesiącem. Tyle ciekawych książek, że to czasem aż boli ;))
    "Cztery sekundy do stracenia", "Tabula rasa" oraz ta o Rowdym to coś na co czekam. Poza tym "Althea & Oliver" oraz "Kochani dlaczego się poddaliście?' :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam już ponad połowę ''Pięknej katastrofy'' i dla mnie też nie specjalnie jest dobra.
      ''Althea & Oliver'' i ''Kochani dlaczego się poddaliście'' oczywiście też mam na liście. Zapomniałam napisać o nich ;)

      Usuń
  2. Najbardziej czekam na "Cztery sekundy do stracenia" i "Eleonora i Park" :)
    "Tabula rasa" również ciekawie się zapowiada :3
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń