28 marca 2015

''Zostań ze mną'' Tom 2. - J. Lynn






Tytuł: Zostań ze mną. Tom 2
Cykl: Czekam na Ciebie (3.2)
Autor: J. Lynn
Wydawnictwo: Amber
Liczba stron: 256
Moja ocena: 8/10












Calla wraca tam, gdzie wszystko się zaczęło. Gdzie najbliższa jej osoba, własna matka, najboleśniej ją skrzywdziła. Zdradziła...

Jest jednak Jax, nieziemsko przystojny chłopak, który potrafi oswajać lęki i patrzy głębiej, niż można sądzić.

Muszą stawić czoło nie tylko własnej przeszłości. Grozi im realne niebezpieczeństwo. Czy ich miłość przetrwa najtrudniejszą próbę – poświęcenia i odwagi?



źródło opisu: http://www.wydawnictwoamber.pl/kategorie/new-adult...(?)



Pisałam w recenzji pierwszego tomu, że druga część będzie kontynuacją z perspektywy Jaxa i byłam tego pewna. Jadnak bardzo się myliłam, bo dalej cała książka jest z punktu widzenia Cally. Jest nieco krótsza i znacznie szybciej mi się ją czytało. Być może dlatego, że mam wrażenie jest więcej dialogów.

Pojawia się więcej sytuacji z gangiem, pojawia się wściekła była i pojawia się miłość. Niestety tak jak zachwycałam pierwszą część, w której nie górowały sceny seksu, bo ich nie było - tak tutaj jest tego aż za wiele. Ogólnie nie przeszkadzają mi takie sceny, bo czytając erotyki przyzwyczaiłam się do tego, jednak w tej książkę po ''cudownym, najprzyjemniejszym i najlepszym'' pierwszym razie, między bohaterami za często dochodzi do zbliżeń.

Nie za bardzo lubię czytać o jakiś gangach, czy strzelaninach i niestety tutaj musiałam przez to przebrnąć. Chociaż nie było tego wiele, ale było bardzo ważnym punktem w książce. Na samym końcu książki za to dowiadujemy się kilku ważnych rzeczy, których się nie spodziewałam, a które otworzyły mi szerzej oczy na całą historię.

Calla wreszcie zaufała Jaxowi. Przestała chować twarz za podkładami i maściami. Zaczęła być szczęśliwa i kochana. Zobaczyła też jak wielkie ma oparcie w przyjaciołach tych ze studiów i tych z pracy w barze. Najważniejsze jednak dostrzega w miłości, której się nie spodziewała i której nigdy nie chciała do siebie dopuścić.

Również możemy znowu spotkać wszystkich bohaterów całej serii ''Czekam na Ciebie'' razem w jednym miejscu. Podoba mi się jak autorka wszystkich połączyła i dla wszystkich stworzyła własne historie i przeżycia.

Cały cykl jest ze sobą powiązany, bo następnymi bohaterami serii jest Roxy i Reece, którzy pojawiają się w ''Zostań ze mną''. Roxy - barmanka i przyjaciółka Cally, oraz Reece - funkcjonariusz (chyba, nie mogę sobie przypomnieć) i również przyjaciel. Już nie mogę się doczekać kwietnia, w którym odbędzie się premiera.


Zostań ze mną. Tom 1.

4 komentarze:

  1. Książka może być ciekawa, aczkolwiek nie gustuję w takich.

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że powinnam zajrzeć do tej serii

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas planuje przeczytać tą serię, ale nie mogę ostatnio w ogóle znaleźć czasu. Może jakoś niedługo uda mi się trochę go wygospodarować, bo seria zapowiada się na prawdę bardzo ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię NA wydawane w Amberze, a na ten tytuł, jak i pierwszą część widzę, że warto polować ;)

    OdpowiedzUsuń