2 stycznia 2019

Książkowe podsumowanie roku 2018.

   Dzień dobry, skoro już wszyscy odpoczęliśmy po nowym roku, przyszła pora na podsumowanie książkowe roku 2018. Na początku chciałam napisać co się wydarzyło i zmieniło w tym czasie, ale po czasie stwierdziłam, że sprawy prywatne zachowam dla siebie. 
Mogę napisać, że to był ciężki rok i w sumie cieszę się, że już koniec. Zaczynam nowy rozdział, postaram się popracować nad wadami i zmobilizować się do wielu nowych rzeczy. 

   Przechodząc do podsumowania zauważyłam, że odkąd prowadzę bloga, to z roku na rok czytam mniej. Oczywiście dalej jestem bardzo zadowolona z wyników, bo jeszcze parę lat temu mogłabym tyko pomarzyć o takich liczbach, więc progres jest. Jednak nie byłabym sobą gdybym nie wyznaczyła sobie jakiegoś celu książkowego :D. Zatem moim celem na 2019 rok jest przeczytanie co najmniej 100 książek. Jak najbardziej jest to wykonalne, aczkolwiek jeśli się nie uda, to rozpaczać też nie zamierzam. Nic na siłę, mam tylko nadzieję, że zawsze znajdę czas na czytanie.


- W 2015 roku przeczytałam 124 książki - podsumowanie.
- W 2016 roku przeczytałam 104 książki - podsumowanie.
- W 2017 roku przeczytałam 82 książki - podsumowanie.
- W 2018 roku przeczytałam 74 książki.




5. "Córka pedofila" - Ewa Pierce


6. "Heartbreaker" - Logan Chance






23. "Fear of Falling" I - S.L. Jennings
24. "Licentious" - Jen Cousineau


28. "Trouble" III - Elle Casey
29. "Sick Fux" - Tillie Cole








47. "Lucas" I - Jay McLean


53. "Charade" I - Nyrae Dawn




61. "Levi's Blue" - M. Leighton
63."Wild Heart" II - Beth Ehemann


68. "Lifers" - Jane Harvey-Berrick


71. "Good boy" I - Sarina Bowen & Elle Kennedy


W ciągu najbliższych kilku dni pojawią się również posty z najlepszymi przeczytanymi książkami w 2018, oraz książkami, które najbardziej mnie rozczarowały. Przyznam szczerze, że to te posty najbardziej lubię czytać u innych  porównywać, czy nasze zdania się pokrywają, czy wręcz przeciwnie :)


A wy z jakim wynikiem zakończyliście ubiegły rok? Jesteście zadowoleni? :)






10 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe podsumowanie i naprawdę świetny wynik. Czekam na Twoje typy najlepszych i najgorszych książek roku. U mnie, już się taki post pojawił. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Z rozczarowaniami post już się pojawił, więc zapraszam :)

      Usuń
  2. "Prawo Mojżesza" czytałam dawno i podobał mi się oryginalny pomysł na poprowadzenie tej historii, a niedawno zaczęłam "Pieśń Dawida" i w styczniu mam nadzieję dokończyć.
    "Consolation" i "Conviction" pokazały mi że nie nadaję się już do czytania takich słodkich opowieści, z perspektywy czasu widzę że pierwsza część, którą na początku oceniłam pozytywnie, teraz jest dla mnie kiczowata.
    "Układ" uwielbiam bardzo! Koniecznie zapoznaj się z dalszymi częściami <3
    Dużo miałam przeczytać, choćby "Adama" czy książki Pani Agaty Czykierdy-Grabowskiej a wyszło jak wyszło :) No nic, może ten rok sprawi że będzie mi to dane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku również mam zamiar przeczytać "Pieśń Dawida". Podobno jest lepsza od pierwszego tomu i mam nadzieję, że tak będzie :)
      Ja dalej uwielbiam takie powieści, ale coraz więcej dostrzegam w nich wad :(
      "Błąd" już kiedyś czytałam, więc wiem, że jest świetny. Dwa kolejne mam zamiar w tym roku nadrobić.
      Mam nadzieję, że w tym roku uda ci się zabrać za książki Pani Agaty :)

      Usuń
  3. Z powyższej listy przeczytałam trzy powieści. :) Jeśli chodzi o mnie to liczba jest około 50. :)

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci, że naprawdę fajne tytuły przeczytałaś. :) I masz naprawdę spory wynik, bądź z siebie dumna! Ja zakończyłam rok z 51 przeczytanymi książkami. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 71 książek, wiec tez jestem zadowolona. Biorac pod uwage moje wszystkie zajecia, prace na etacie i przyjemnosci, to dobry wynik :-)
    Trzymam kciuki za wyzwanie 100 książek w tym roku!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) Dziękuję i życzę samych wspaniałych książek w tym roku :)

      Usuń